sobota, 20 lipca 2013

Zakupy + szybkie zdobienie ;)

Witam was cieplutko. Dzisiaj będzie krótki post o tym co udało mi się ostatnio "upolować". Nie jest tego jakoś szczególnie  dużo, bo staram się ograniczać, ale jak wiadomo czasem trudno oprzeć się pokusie ;).

A oto co wpadło w moje ręce:
~ Batiste tropical suchy szampon
~ Be beauty mleczko do demakijażu nawilżające
~ Dove balsam do bardzo suchej skóry
~ Isana brzoskwiniowy żel do golenia
~ Lovely Baltic Sand nr.3  lakier piaskowy
~ Elite pilnik szklany
~ sypkie brokaty
~ Erbel wosk w rolkach do depilacji miodowy



























Wrzucę wam jeszcze zdobienie, które ostatnio wykonałam. Robiłam je na szybko i trochę top coat rozmazał mi wzorek, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :). Jest to szybki i prosty do wykonania mani.
Użyłam:
~ Delia Coral Prosilk nr. 172
~ Wibo Art Liner czarny (niestety starł mi się numerek)
~ Essence Nail art Stampy Polish nr. 003 stamp me! silver
~ Eveline utwardzacz do paznokci 3 w 1
~ sonda do kropek lub wykałaczka / szpilka
~ Bundle Monster płytka do stempli BM16

Niżej zamieszczam zdjęcia w dwóch rodzajach oświetlenia.



















































Co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzach, który produkt was najbardziej zaciekawił. Postaram się zrobić recenzje każdego z nich.
Jeśli macie do mnie jakieś pytania lub sugestie to piszcie w komentarzach lub na mój e-mail: torebka159@gmail.com . Chętnie odpiszę w wolnej chwili :)

Pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. gdzie kupiłaś ten suchy szampon z batiste? jest już dostępny w drogeriach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój kupiłam na allegro za 30 zł / 400 ml.
      Jest już dostępny w Polsce w sklepach Marionnaud w pojemnościach 50 ml i 200 ml (jeśli mnie pamięć nie myli), ale niestety nie wiem w jakich cenach. Jakoś na początku lipca tego roku się pojawił.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. o, bardzo dziękuję za odpowiedz :):* tez wlasnie się za nim rozladalam:)

      Usuń
    3. Nie ma za co :). Zawsze chętnie odpowiadam na komentarze :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń