wtorek, 20 sierpnia 2013

Mini sesja zdjęciowa ;)

Cześć, witam was cieplutko. Przepraszam, że tak strasznie zaniedbałam bloga, ale jakoś nie miałam do tego głowy. Postaram się poprawić :).

Jako że bardzo ciekawią mnie czarne anioły nabrałam ochoty, żeby się wcielić w taką postać. Tak powstała taka mini sesja zdjęciowa, którą nazwałam : "Upadły anioł". Pomysł i wykonanie jest wyłącznie mojego autorstwa. Nie są to w żadnym wypadku prace profesjonalne. Jestem zupełną amatorką ;) , ale postanowiłam że się z wami podzielę owocami mojej pracy (fotografa, modelki i kostiumologa jednocześnie haha ;) )
Zapraszam do oglądania :)




Dajcie znać co o tym myślicie w komentarzach :)

Pozdrawiam ;*





4 komentarze:

  1. to Ty na tych zdjęciach? jeśli tak to masz ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja :). Dziękuję za komplement :D , chociaż prawdę mówiąc ja osobiście nie jestem zbytnio zadowolona z mojej figury ;)
      Ale i tak mi bardzo miło :D
      Pozdrawiam ;*

      P.S. Szkoda, że się nie podpisałeś/aś ;)

      Usuń
    2. mi się podoba :) czego w niej nie lubisz? a te skrzydełka to z czego są wykonane jeśli można wiedzieć ?:)

      Usuń
    3. Czego nie lubię? Nóg, pupy i brzucha (brak widocznych mięśni). Tak wiem marudna jestem ;). Wolałabym być trochę wyrzeźbiona, a nie tylko szczupła ;)
      Ale i tak mi szalenie miło, bo niecodziennie słyszy się takie komplementy :D

      A co do skrzydełek, to zrobiłam je z tektury (tylna część bloku), czarnych kartek z bloku technicznego, czarnej krepiny i czarnych gumek (do tego oczywiście klej i trochę taśmy dwustronnej) ;)

      Pozdrawiam ;*

      Usuń