czwartek, 19 września 2013

Malinowo ;)

Cześć, za oknami paskudna pogoda, więc postanowiłam zmalować coś soczystego na pazurkach, żeby odgonić szarość dnia codziennego ;). Postawiłam na cudowny soczyście malinowy róż z ledwo zauważalnymi złotymi drobinkami. Niestety mój aparat trochę przekłamał kolory :/ . No, ale trudno.

Ten śliczny kolorek to MIYO mini drops nr. 30 (ok. 4 zł / 8 ml), który na dodatek po wyschnięciu pachnie malinami (zapach utrzymuje się ok. 2 dni)  :). Dodałam jeszcze trochę różowego brokatu i czarny stempelek na serdecznym palcu. To taki trochę look dla odważnych i nie każdemu może przypaść do gustu. Wygląda trochę kiczowato, ale ja akurat czasem lubię pazurki "na bogato", szczególnie jesienią, kiedy wszędzie jest tak ponuro i szaro.




























Dajcie znać czy lubicie takie mocne akcenty na paznokciach. A może wolicie coś delikatniejszego?

Pozdrawiam ;*

P.S. Jak wam się podoba moja nowa miniaturka?

4 komentarze:

  1. super mani :) ale takie szalone kolorki lubie na lato i wiosne. na jesien i zime stawiam na trochę ciemniejsze odcienie jak czarny, granatowy czy brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło że Ci się podoba :). Ja lubię całym rokiem szaleć z różnymi kolorami paznokci. Wszystko zależy od tego na jaki mam ochotę akurat ;).
      Postaram się wykonać też jakąś bardziej jesienną wersję mani :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Super kolor lakieru, uwielbiam różowe :) Ale za motywem czaszek nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie :) Bardzo lubię czachy ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń