wtorek, 17 marca 2015

Mroczne pazurki

Cześć. Ostatnio jestem w nie najlepszej formie psychicznej. Sporo problemów spadło na moje barki. Zazwyczaj maluję paznokcie w sposób zależny od mojego obecnego nastroju. Tym sposobem powstało to mroczne zdobienie :). Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu.


Użyłam:
- biały lakier Golden Rose Rich Color nr. 76
- czarny lakier Golden Rose Rich Color nr. 35
- czerwony Art Liner Wibo nr. 15 (nie wiem czy jest jeszcze dostępny w sprzedaży)
- srebrne ćwieki w kształcie kwadratów
- biały lakier do stempli essence nr. 001 stamp me! white
- wzór z płytki BM13 (krzyż)
- wzór z płytki essence (wąż)
- utwardzacz Golden Rose Gel Look

Dajcie znać czy podoba wam się taki mani :)
Pozdrawiam :*
P.S. Zapraszam do polubienia mojego bloga na facebook'u: KLIK

4 komentarze:

  1. W sumie całkiem fajnie wyglądają, choć da mnie ostro, za ostro, szczególnie ten krzyż. :) Na kimś jak najbardziej. A jak Ci się sprawdza ten Top Coat z Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rockową duszę ;)
      Z Top Coat'u GR jestem bardzo zadowolona. Daje ładny lustrzany blask. Schnie całkiem przyzwoicie. Konsystencję ma lekko gęstą i trzeba się troszkę wprawić w nakładaniu ;). Jest tani i wydajny. Lakier po jego użyciu jest trwalszy i duuuużo wolniej ściera się z końcówek, no i nie traci blasku tak szybko :). Nie rozmazuje wzorków (nooo chyba, że się zrobi za dużo pociągnięć pędzelkiem) Ogólnie polecam. Dodam tylko, że stosowałam go tylko na lakiery Golden Rose Rich Color, bo od jakiegoś czasu jestem w nich zakochana i chyba nigdy ich nie zdradzę z innymi ;)

      Usuń
    2. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. :) muszę coś w końcu kupić bo u mnie lakier na paznokciach trzyma się jeden dzień. Szkoda nawet malować.

      Usuń
    3. Nie ma za co ;) Jak będę miała trochę czasu to zrobię osobny post o czynnikach wpływających na trwałość lakierów i sposobach na jej zwiększenie :)

      Usuń