sobota, 13 września 2014

Jesienne

Cześć. Od dłuższego czasu zapuszczam pazurki i postanowiłam, że w końcu pochwalę się jaką długość udało mi się osiągnąć. Przy okazji pomyślałam, że coś na nich zmaluję ;). Choć za oknem jeszcze lato to na moich pazurkach już widać jesienne motywy :).
Mani jest bardzo prosty i niezbyt czasochłonny. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :)

Użyłam:
* jako bazę - Golden Rose rich color nr 05
* sypki brokat kupiony na allegro
* wzór lisci z płytki bundle monster BM04
* wzór parasolki i grzybków z płytki essence
* lakier essence colour&go (stara wersja) nr 99 wanna say hello
* akrylowy utwardzacz paese


wersja bez flesza

wersja z fleszem




























Co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzach :)
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. zdobienie prześliczne, szczególnie te z brokatem :) ale według mnie paznokcie troche za długie. nie przeszkadzają Ci? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że Ci się podoba.
      Co do długości to kwestia przyzwyczajenia ;) ale planuję je skrócić trochę za jakiś czas.

      Usuń