sobota, 29 czerwca 2013

Delia Coral Prosilk

Witam was cieplutko :). Dziś zaprezentuję wam lakier, który ostatnio wpadł w moje ręce. Kupiłam go z myślą o zakończeniu roku szkolnego. Szukałam jakiegoś kryjącego odcienia nude, który pasowałby do beżowej spódniczki. Początkowo miałam ochotę na Golden Rose Rich Color nr.10, ale niestety w żadnej drogerii nie znalazłam tego numerka. W końcu zdecydowałam się na nudziaka z proteinami jedwabiu o nr.172 firmy Delia. Nie spodziewałam się jakichś cudów po lakierze za niecałe 5 zł, ale miło mnie zaskoczył :)

Zalety:
+ wygodny płaski pędzelek (nie za wąski ani nie za szeroki, taki w sam raz)
+ dobrze się rozprowadza, nie smuży
+ dwie warstwy dają zadowalający efekt aczkolwiek dla pełnego krycia można dołożyć trzecią
+ ładne błyszczące wykończenie
+ trwały (bez bazy i top coat'u wytrzymał u mnie około 5 dni bez żadnych odprysków, jedynie lekko ścierają się końcówki)
+ szybko schnie
+ ma przyjemną konsystencję (nie zalewa skórek)
+ tani jak barszcz ;) 4,99 zł / 11 ml

Wady:
- w mojej okolicy dość trudno dostępny





















































































Na zdjęciach mam dwudniowy lakier. Nałożyłam dwie warstwy i końcówki lekko prześwitują, ale jest to widoczne tylko z bardzo bliska. Lakier ma idealnie kremowe wykończenie bez żadnych drobinek. Przepraszam za suche skórki (zdjęcia robione na szybko) i kształt paznokci (jestem w trakcie pracy nad ich kształtem). Mam nadzieję, że mi wybaczycie :).

Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. bardzo fajnie na tym lakierze wyglądałby jakiś wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jakiś zrobić, ale jakoś zabrakło mi czasu :/
      Następnym razem zrobię jakieś zdobienie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. fajny pierścionek. można wiedzieć skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Już dawno takiego szukałam. Kupiłam go ostatnio w chińskim centrum za grosze (2 zł chyba) ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń